Ubisoft powraca do wyczekiwanego remake'u Prince of Persia: Piaski Czasu z powrotem na deskę kreślarską
Trzy lata temu Ubisoft ponownie rozbudził nadzieje na remake 20-letniego klasyka Prince of Persia: The Sands of Time. Pierwotnie gra miała zostać opracowana przez Ubisoft Pune i Ubisoft Mumbai w Indiach, ale później została przeniesiona do Ubisoft Montreal - twórców oryginalnej gry - prawdopodobnie ze względu na obawy wizualne. Od tego czasu nie pojawiły się jednak żadne aktualizacje dotyczące premiery tytułu.
Teraz wygląda na to, że nie zobaczymy żadnych aktualizacji dotyczących Prince of Persia: The Sands of Time Remake, ani na imprezie Ubisoft Forward w przyszłym miesiącu, ani nawet w tym roku. Według Ubisoft, prace nad grą zostały całkowicie wstrzymane w jej obecnym stanie.
W rozmowie z Ubisoft News (jak donosi PushSquare), producent Jean-Francois Naud i dyrektor gry Michael McIntyre powiedzieli, że Prince of Persia: The Sands of Time Remake to wielka sprawa dla Ubisoft Montreal. Naud powiedział, że gra wróciła do fazy koncepcyjnej i minie jeszcze trochę czasu, zanim fani otrzymają konkretne informacje.
Jeśli chodzi o etap rozwoju, jesteśmy teraz na etapie koncepcji. Odkąd przejęliśmy projekt, przyglądamy się opiniom społeczności i znajdujemy własny sposób na dostarczenie gry. Teraz budujemy zespół, definiujemy priorytety, tworzymy prototypy, testujemy elementy i zastanawiamy się, w jaki sposób możemy uwzględnić opinie społeczności w rozwoju. To wciąż wczesny etap i gracze nie powinni spodziewać się więcej informacji na temat gry w tym roku, ale zapewniamy, że wszyscy wkładamy w ten projekt nasze siły i serce".
McIntyre powiedział, że gra musi być traktowana jako remake, a nie remaster, biorąc pod uwagę ewolucję gier w ciągu ostatnich dwóch dekad. Chociaż zasadnicze aspekty gry, takie jak akrobatyka, walka, łamigłówki itp. zostaną zachowane, udoskonalenia fabuły, mechaniki walki, ruchów i dostępności zostaną poddane nowoczesnej obróbce.
Prince of Persia: The Sands of Time Remake miał pierwotnie zadebiutować w styczniu 2021 roku. Została ona jednak przesunięta na koniec 2021 roku, a następnie na bliżej nieokreśloną datę w 2022 roku. Zamówienia przedpremierowe zostały otwarte w 2022 roku, ale rosnąca konsternacja wśród tych, którzy zamówili grę w przedsprzedaży, oznaczała, że sprzedawcy musieli usunąć grę z listy i zwrócić pieniądze.
Źródło(a)
Ubisoft News przez Push Square