Ujęcie szpiegowskie odświeżonego Modelu Y Juniper ujawnia zwrot w konstrukcji tylnych świateł, gdy facelift walczy z deszczem podczas testu zawieszenia
Po rozpoczęciu od kilku odświeżonych Juniperów Model Y próba w październiku, Tesla podobno osiągnęła https://www.latepost.com/news/dj_detail?id=2684 tempo produkcji ponad 200 zmodernizowanych pojazdów dziennie w swojej Gigafactory w Szanghaju Szanghajugotowych do rozpoczęcia masowej produkcji w styczniu.
Przygotowania do premiery Modelu Y Juniper trwają również w zakładach w Teksasie i Berlinie, a niemiecka Gigafactory w szczególności czeka na spotkanie pracowników dotyczące produkcji faceliftingu w przyszłym miesiącu. Wszystkie te ciekawostki wskazują na zbliżające się ogłoszenie Tesli Model Y Juniper i wyjaśniają liczne przypadkowe obserwacje w USA, Europie lub Chinach w ciągu ostatnich kilku tygodni.
Lifting Junipera został ponownie uchwycony przed kamerą podczas świąt Bożego Narodzenia, tym razem podczas testów drogowych na ulicach Kalifornii i Nowego Jorku. Zdjęcie z Santa Clara ujawnia interesujący zwrot konstrukcyjny z tyłu, gdzie panuje konsensus, że będzie tam pasek świetlny w poprzek tylnej klapy.
Zamiast jednak naciskać na plandekę kamuflażu muła testowego, pojedyncze czerwone światło w tym przyszłym Modelu Y Juniper wystaje przez wycięcie, gdzie najwyraźniej służy jako trzecie światło hamowania. Nie oznacza to oczywiście, że ewentualny tylny pasek świetlny nie może być oświetlony w sekcjach, ale dopóki kamuflaż muła testowego nie zostanie usunięty, nie możemy wiedzieć na pewno, czy Tesla zdecydowała się na początkowo zauważony projekt nieprzerwanego paska świetlnego z tyłu.
Drugi nowy Model Y Juniper został zaobserwowany na wideo, gdzie pokryty plandeką muł został sfilmowany podczas jazdy w ulewnym deszczu, testując pracę zawieszenia na wybojach i tym podobnych. Zawieszenie Juniper wydaje się być bardziej miękkie niż w obecnym Modelu Y, co było bolączką wielu właścicieli najlepiej sprzedającego się pojazdu Tesli.
Oczekuje się, że pozostałe ulepszenia specyfikacji Junipera będą obejmować większą baterię i bardziej wydajne silniki, a także zestaw HW4 oraz układy niskiego i wysokiego napięcia 48 V i 800 V, podobnie jak Cybertruck. Układ napędowy 800 V pozwoli również odświeżonemu Juniperowi na ładowanie ok 30% szybciej niż obecna kolekcja pojazdów Model Y, przynajmniej na nowo wybitych doładowaniach V4 Tesli.
Proszę kupić złącze ścienne 80A Tesla Gen 2 z kablem 24 'na Amazon
Źródło(a)
Moe Thajib & DennisCW (X)