Użytkownicy Fitbit zgłaszają problemy po wprowadzeniu zmian w popularnej funkcji
Fitbit wprowadził ostatnio kilka zmian w swojej aplikacji. Jak informowaliśmy w zeszłym tygodniuodświeżono wygląd sekcji Tętno w aplikacji. Wydaje się, że zostało to przyjęte bardziej pozytywnie niż przeprojektowanie sekcji Przeprojektowanie sekcji snuktóra pojawiła się na początku roku. Jednak klienci zgłaszali problemy z innymi nowszymi zmianami.
Kilka tygodni temu wprowadzono zmiany w Fitbit Readiness score, metryce, która pomaga użytkownikom określić, ile aktywności powinni podejmować każdego dnia. Wraz z uruchomieniem Pixel Watch 3, narzędzie zostało udostępnione wszystkim użytkownikom, a wcześniej było dostępne tylko dla subskrybentów Premium. Ponadto wynik gotowości został ulepszony dzięki nowemu algorytmowi. Ze względu na nowy algorytm, użytkownicy będą musieli poczekać siedem dni, aby uzyskać następny wynik gotowości po aktualizacji. Jednak niektórzy klienci zgłaszają że okres kalibracji wydaje się być zablokowany jako siedmiodniowy znak, utrzymujący się po upływie tygodnia. Inni zgłaszają, że ich dane zniknęły na jakiś czas, a kiedy pojawiły się ponownie, historyczne pomiary były inne, prawdopodobnie zmienione zgodnie z nowym algorytmem. Fitbit oficjalnie nie potwierdził tych problemów ani nie wskazał, w jaki sposób lub kiedy zostaną one rozwiązane.
Inny użytkownik na Reddit zauważył, że wykres pokazujący zmiany temperatury skóry podczas snu jest teraz funkcją Premium. Rozmawialiśmy jednak o tym z Fitbit, a firma wskazała, że ten wykres zawsze znajdował się za ścianą płatności. Chociaż nie mogą oni przeglądać wykresu temperatury skóry podczas snu, użytkownicy niebędący użytkownikami premium mogą nadal wyświetlać zakres temperatury skóry dla każdego z ostatnich siedmiu dni.
Źródło(a)
Reddit (1, 2), Gadżety i urządzenia do noszenia