Użytkownicy Fitbit zgłaszają problemy z rejestrowaniem żywności po nowej aktualizacji aplikacji
Niektórzy użytkownicy Fitbit zgłosili nowy problem z aplikacją firmy po ostatnich aktualizacjach. Według postów na forum Forum społeczności Fitbit, kilka problemów związanych z sekcją rejestrowania żywności w aplikacji pojawiło się po ostatniej aktualizacji aplikacji do wersji 4.29. Wydaje się jednak, że dotyczą one tylko użytkowników telefonów Pixel.
Klienci Fitbit zgłosili, że różne strony w sekcji Log Food aplikacji są ucięte u góry, uniemożliwiając im przeglądanie wszystkich informacji o produktach spożywczych. Inni donoszą, że opcja dodawania niestandardowych posiłków zniknęła i nie można przeglądać danych historycznych. Kilku użytkowników próbowało się wylogować, wyczyścić pamięć podręczną i ponownie uruchomić telefon, ale niestety żaden z tych kroków nie rozwiązał problemu. Co więcej, problem nie zniknął po ostatniej aktualizacji aplikacji do wersji 4.30.
Błąd został zgłoszony przez użytkowników z różnymi modelami telefonów Pixel, w tym Pixel 6, Pixel 7a, Pixel 8 i Pixel 9 Pro (obecnie 999 USD w Amazon). 13 listopada przedstawiciel Fitbit napisał w wątku, że zespół potwierdził problem i pracuje nad rozwiązaniem. Firma nie wskazała jednak, kiedy klienci mogą spodziewać się kolejnej aktualizacji zawierającej tę poprawkę błędu.