Użytkownicy Garmin Fenix 8 zgłaszają ważny problem z zegarkiem do nurkowania
Użytkownicy niedawno wprowadzonych na rynek Smartwatchy Fenix 8 AMOLED zgłosili problemy ze smartwatchami związane z zimną wodą. Na forum Garmin https://forums.garmin.com/outdoor-recreation/outdoor-recreation/f/fenix-8-series/385888/cold-water-crash#pifragment-1292=2 i Redditklienci zgłosili, że urządzenie wyłącza się lub uruchamia ponownie w sytuacjach z zimną wodą, takich jak lodowata kąpiel lub pływanie.
Problem ten wydaje się dotyczyć tylko klientów z modelami Fenix 8 AMOLED 47 mm i 51 mm; smartwatche MIP Solar wydają się działać zgodnie z oczekiwaniami. Użytkownicy urządzeń zgłaszali, że problem występuje w wodzie o temperaturze od 6° do 13°C (43° do 55°F). W instrukcji obsługi Garmin stwierdza, że smartwatch może działać pod wodą w temperaturach od 0° do 40°C (32° do 104°F), więc ci klienci nie powinni doświadczyć tego problemu. Ponadto Fenix 8 jest reklamowany jako certyfikowany do nurkowania do głębokości 40 m (~131 stóp), gdzie temperatury mogą być niskie.
Według niektórych użytkowników, którzy skontaktowali się z firmą, Garmin twierdzi, że jest to problem z oprogramowaniem, podczas gdy inne źródła podają, że jest to potwierdzony problem sprzętowy. Garmin nie potwierdził jeszcze oficjalnie tego problemu, więc niestety w chwili pisania tego tekstu nie ma wyjaśnienia ani rozwiązania. Jeśli posiadają Państwo smartwatch Fenix 8 i doświadczają tego problemu, powinni Państwo skontaktować się z Garmin Support.