Kilku użytkowników smartwatcha Amazfit zgłosiło problem z oceną wysiłku w aplikacji Zepp. Ta metryka pojawiła się wraz z Aplikacja Zepp 9 jako sposób dla użytkowników na śledzenie ich dziennego wydatku energetycznego. Użytkownicy dążą do zwiększenia swojego wyniku Exertion do 100% poprzez treningi, a cel jest obliczany na podstawie danych osobistych dotyczących regeneracji i gotowości. Problem został zgłoszony przez użytkowników smartwatchów, w tym Bip 3 Pro i T-Rex 3(obecnie 234,99 USD w Amazon).
Użytkownicy zgłaszają na Reddit że Exertion Score nie odzwierciedla ostatnich treningów. Po aktywności niektórzy użytkownicy otrzymują wynik 0 Exertion, podczas gdy inni widzą, że ich wynik Exertion resetuje się do niższej wartości pomimo ćwiczeń. Co więcej, wygląda na to, że błąd ten wpływa również na status treningu i punkty osobistej inteligencji aktywności (PAI). Uważa się, że problem jest związany z najnowszą wersją aplikacji Zepp.
Niestety, zespół Zepp Health nie potwierdził tego problemu ani nie wskazał, kiedy użytkownicy mogą spodziewać się poprawki. Aplikacja Zepp w wersji 9.5 pojawiła się kilka tygodni temu, z nowymi funkcjami wyszukiwania, ulepszeniami użyteczności i wsparciem dla Amazfit UP Earbuds. Od czasu pierwszego uruchomienia, wersje 9.5.1 i 9.5.2 pojawiły się dla użytkowników iOS; wersja Android pozostaje na 9.5.0. Jeśli mają Państwo problem z wynikiem Exertion, mogą go Państwo zgłosić w aplikacji Zepp, przechodząc do Profil > Opinie użytkowników.