Volkswagen Golf eHybrid i GTE debiutują z większą mocą i mniejszym zasięgiem
Volkswagen ogłosił, że Golf przeszedł na PHEV w swoich najnowszych 2 iteracjach. Nowe warianty GTE i eHybrid są również oceniane pod kątem najnowszego i najszybszego szybkości ładowania do 11 kilowatów (kW) przy zasilaniu prądem przemiennym i do 50 kW przy zasilaniu prądem stałym.
Golf eHybrid i GTE korzystają również z nowego układu napędowego Volkswagena układ napędowyktóry zapewnia "moc systemu Volkswagen ID.7 GTX with all-wheel drive previewed ahead of late 2023 launch " do 150 kW (co odpowiada odpowiednio 204 KM) i 200 kW (272 KM).
Z drugiej strony, nawet Volkswagen szacuje zasięg elektryczny swojego nowego PHEV na maksymalnie 131 kilometrów (km lub ~ 81 mil) dla eHybrid, podczas gdy GTE może przejechać maksymalnie 143 km (~ 89 mil) na jednym ładowaniu - mniej niż niektórerowery hybrydowe w dzisiejszych czasach.
Z drugiej strony, zasięg ten może wzrosnąć do około 1000 km (~ 621 mil), gdy nowy 1,5-litrowy silnik z turbodoładowaniem (TSI evo2) o zmiennej geometrii turbosprężarki (VTG) silnik benzynowy silnik.
Ponadto, nowy Golf w PHEV nie będzie dokładnie taniz cenami zaczynającymi się na €44,240 (~48 000 USD) za model eHybrid i 46 745 EUR (~50 800 USD) za model GTE w momencie wprowadzenia na rynek europejski.
Z drugiej strony, mają one przynajmniej takie zalety, jak 12,9-calowy wyświetlacz dotykowy dotykowy wyświetlaczi nowe kolory, takie jak Anemone Blue, Grenadilla Black i Oyster Silver.