Volkswagen ID.3 GTX Performance debiutuje z szybkim ładowaniem i ulepszonym silnikiem
Volkswagen porównał nowy model GTX Performance do Golfa GTI Clubsport (ale elektrycznego), z najmocniejszą jak dotąd wersją układu napędowego OEM ID.3.
Performance wygląda bardzo podobnie do oryginału ID.3 na pierwszy rzut oka, ale ma nowy wlot powietrza o diamentowym wzorze. Podobnie jak jego rodzeństwo GTX, jest on reklamowany jako przeprojektowany pod kątem bardziej zwinnej jazdy z nowo"sportowo nisko położonym środkiem ciężkości" dzięki umieszczeniu akumulatora na środku podłogi.
W związku z tym GTX i GTX Performance mają pojemność 79 kWh: nie są to największa ID.3, ale najwyraźniej wystarczającą, aby uzyskać do ~373 mil (601 kilometrów (km)) zasięgu WLTP zasięg w modelu Performance.
Jest to również pierwszy model z tej linii, który może jechać szybciej niż ~124 mph (200 km/h). Model ID.3 GTX osiąga 545 niutonometrów (Nm) momentu obrotowego, nawet w wariancie bez Performance, który ma moc wyjściową 210 kW. Są one również przystosowane do ładowania od 10 do 80% w zaledwie 26 minut - aczkolwiek z odpowiednią ładowarką.
Oba samochody mają również takie funkcje, jak (nieadaptacyjny) tempomat; asystent pasa ruchu; dynamiczny wyświetlacz znaków drogowych i autonomiczne hamowanie awaryjne w standardzie, podczas gdy Performance ma GPT-w standardzie, a Connected Travel Assist dostępny jest jako wyposażenie opcjonalne.
W ID.3 GTX zaczyna się od 52 295 € (~ 57 133 USD) w momencie wprowadzenia na rynek niemiecki.
Proszę kupić osłonę przeciwsłoneczną do Volkswagena ID.4 (2021-2025) na Amazon