Volkswagen ID. CODE zaprezentowany jako autonomiczny samochód L4 na chińskich targach motoryzacyjnych
Jeśli ktoś chce sprawdzić, czy Volkswagen najnowszy samochodowy UX może to sprawdzić osobiście - pod warunkiem, że jest na trwającej konferencji Auto China 2024 w Pekinie. Marka zapewnia, że nowy ID. CODE zawiera najnowsze osiągnięcia w dziedzinie projektowania samochodów i AR/VR doświadczenia.
Prototypowy samochód może się również pochwalić najnowszymi rozwiązaniami Volkswagena SUV który zapewnia "moc, przejrzystość i płynność". GT które działają również jako idealne tło dla opartego na sztucznej inteligencji oświetleniaktóre może nawet obejmować przednią plakietkę, a nawet być wzbogacone o mały status wyświetlacz skierowanym na zewnątrz, aby cały świat mógł go zobaczyć.
W związku z tym, gotowy na rynek samochód oparty na koncepcji ID. CODE ma również obsługiwać poziom 4 autonomicznej jazdy (z niemal nieuniknioną etyką "przestrzeni życiowej" dla jego wnętrza, która może być również wzbogacona o AR ), co oznacza, że jest on przeznaczony na rynek chiński.
Pojazdy elektryczne Volkswagena w tym kraju były w dużej mierze oparte na własnym modelu MEB lub MQB tak jak ma to miejsce w innych częściach świata, jednak teraz firma poinformowała, że zamierza rozszerzyć tę ofertę o pierwsze samochody oparte na nowej, ekskluzywnej dla Chin platformie, a także o bardziej uniwersalne opcje, takie jak CMP (dostarczane we współpracy z lokalnymi partnerami, takimi jak XPENG) w przyszłości.
Zmiany te mogą, ale nie muszą zostać wdrożone w ID.UNYX, pierwszym wariancie wprowadzonym na rynek w ramach nowej submarki ID.UX samochody której celem jest dostarczenie najnowszego wyglądu zewnętrznego, wyświetlacza i "koncepcji obsługi HMI" kierowcom, którzy mogą mieć priorytety młodszych ludzi.