Volkswagen ID. Debiutuje siedmiomiejscowa wersja Buzz dla Ameryki Północnej i Europy
Volkswagen ogłosił, że następca modelu T4 jest wreszcie w drodze do USA i Kanady w postaci nowego ID. Buzz LWB. Jego tytułowy rozstaw osi jest rzeczywiście wydłużony o 250 milimetrów (~10 cali), co daje całkowitą długość 4,962 mm (~195 cali) - i oczywiście cały dodatkowy rząd siedzeń.
Marka zapewnia, że "legendarny T1 Lightbus" jest widoczny w modelu ID. Buzz LWB, który pozwala na "przechowywanie do 2,469 litrów (l)". Posiada również nowy akumulator o pojemności 85 kilowatogodzin (kWh) - więcej niż "oryginalny Buzz dla "jeszcze większego zasięgu" - nie wspominając o pompie ciepła aby uniknąć spadku wydajności w niskich temperaturach.
Napęd napęd na tylne koła ID. Buzz LWB jest również przystosowany do elektronicznego ograniczenia prędkości do 160 kilometrów na godzinę (km/h lub ~99 mil na godzinę (mph)) - w porównaniu do 145 km/h (~90 mph) dla wcześniej ogłoszonej wersji europejskiej - dzięki nowemu silnikowi o mocy znamionowej do 210 kW (286 KM) - lub 250 kW (339 KM) w wersji GTX z napędem na wszystkie koła, która jest obecnie zapowiadana przed planowaną premierą w 2024 roku.
ID. Buzz LWB ma również panoramiczny inteligentny szklany szyberdach i zdalne parkowanie za pomocą smartfona wspólne z nadchodzącym ID.7 GTXa także oferuje system informacyjno-rozrywkowy "nowej generacji" system informacyjno-rozrywkowy z wyświetlaczem head-up. Nowa wersja Elektrycznego pojawi się również w Europie, chociaż firma nie określiła jeszcze dokładnie, ile będą kosztować jego konfiguracje w 2024 roku.