Volkswagen ID.X Performance zaprezentowany jako entuzjastyczny samochód elektryczny przyszłości
Volkswagen podkreśla, że przyszłość pojazdów EV jest szybka (i, być może, również wściekła), starając się zademonstrować, że klasa pojazdów może być bardziej "sportowa" dzięki ID.X Performance zaprezentowanemu podczas niedawnego spotkania ID. Treffen Locarno 2023.
Nie jest jasne, czy samochód koncepcyjny i ID.7 GTX wspomniane wcześniej to jedno i to samo, Volkswagen nigdy nie wspominał o 20-calowych felgach aluminiowych "z centralnym zamkiem i oponami wyścigowymi w rozmiarze 265" dla starszego prototypu - ani o skrzydle z włókna węglowego.
Niemniej jednak, ID.X Performance ma jedno i drugie, nie wspominając o zawieszeniu "ze szczególnie sztywnymi sprężynami" obniżonym o 60 milimetrów (mm, przypuszczalnie w porównaniu do ID.7). Obficie zaakcentowane na czerwono wnętrze jest podobnie pełne kubełkowych foteli i dedykowanego 6,69-calowego ekranu zamontowanego na konsoli środkowej dla samochodowego Vehicle Dynamics Manager. Kontroluje on takie rzeczy, jak nowa "funkcja doładowania" przyznawana przez MEB w połączeniu z nowym systemem podwójnego silnika.
Składa się on z "trwale wzbudzonego silnika synchronicznego" dla napędu na tylne koła, wspomaganego przez dodatkowy silnik synchroniczny dla napędu na przednie koła. Powstały w ten sposób AWD ma moc wyjściową do 411 kilowatów (kW, odpowiednik 558 koni mechanicznych), w przeciwieństwie do 210 kW w nowym modeluID.7 Pro.
ID.X Performance jest również wyposażony w 200 kW ładowanie. Jednak nadal taki sedan jest daleko od linii produkcyjnej, chociaż Volkswagen sugeruje teraz, że może to być coś, czego entuzjaści jazdy mogą oczekiwać, gdy przemysł motoryzacyjny zmierza w kierunku całkowicie elektrycznej przyszłości.
Kup Autel MaxiCharger 50A Level 2 Home Smart Electric Vehicle (EV) Charger na Amazon