Pojemnościowe elementy sterujące mogą być w porządku, gdy są częścią smartfona smartfona w zasięgu wzroku, ale nie tak bardzo, gdy znajdują się na głównym ekranie samochodu, po który sięgamy (najlepiej) na ślepo podczas jazdy.
Są one jednym z głównych źródeł krytyki niektórych samochodów produkowanych przez Volkswagena w ciągu ostatnich kilku lat, a tym samym mogą stanowić przeszkodę w przyjęciu omawianych pojazdów elektrycznych, zwłaszcza wśród osób mniej skłonnych do przesiadki z pojazdów spalinowych.
Teraz szef designu marki Andreas Mindt przyznał https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/volkswagen-reintroducing-physical-controls-vital-functions że tego rodzaju kontrola w samochodzie jest"błędem", który"nigdy, przenigdy" nie zostanie powtórzony w ramach producenta samochodów.
Mindt zapewnia, że firma ponownie wprowadzi fizyczne elementy sterujące dla 5 określonych funkcji w danym samochodzie: prędkość wentylatora, ogrzewanie zarówno dla kierowcy, jak i pasażera z przodu; głośność mediów i światła awaryjne. Znajdą się one na kierownicy, a także w dolnej części głównego wyświetlacza wyświetlacza.
Pierwszym samochodem z tak zaktualizowanym interfejsem użytkownika ma być ID. 2allnadchodzący samochód elektryczny Volkswagena za około 30 000 USD. Dlatego jego jeszcze bardziej przystępny cenowo następca ID. Every1 może dokonać tego samego przełącznika w momencie debiutu.