WhatsApp pracuje nad nową funkcją obsługi czatu dla klienta internetowego
WhatsApp pracuje nad poprawą obsługi użytkowników dzięki nowej funkcji "Czatuj z nami". Ta nowa funkcja jest obecnie testowana i została zauważona w wersji beta WhatsApp Web.
W ubiegłym roku WhatsApp przetestował obsługę czatu opartą na sztucznej inteligencji, która została później udostępniona wszystkim użytkownikom. Teraz popularna aplikacja aplikacja do przesyłania wiadomości ma na celu poprawę obsługi użytkowników dzięki najnowszej funkcji "Czatuj z nami", która będzie bezpośrednio dostępna za pośrednictwem klienta internetowego.
Obecnie użytkownicy muszą przejść przez różne kroki, w tym sekcję często zadawanych pytań, aby uzyskać dostęp do pomocy technicznej na czacie. Dzięki nowej opcji użytkownicy będą mogli szybciej i łatwiej skontaktować się z zespołem wsparcia.
Raport z WABetaInfo ujawnia, że nowa opcja została dodana do sekcji Pomoc w aplikacji. Po skorzystaniu z tej opcji użytkownicy otrzymają wiadomość od zespołu wsparcia na czacie WhatsApp.
W przypadku podstawowych pytań zespół wsparcia może polegać na AI-generowanych przez sztuczną inteligencję. W razie potrzeby użytkownicy mogą jednak poprosić o odpowiedź przedstawiciela ludzkiego. Opcja uzyskania pomocy od ludzkiego agenta może być korzystna w czasach, gdy odpowiedzi generowane przez sztuczną inteligencję nie spełniają wymagań użytkownika.
Ta funkcja jest obecnie dostępna w wersji beta klienta internetowego. Może minąć trochę czasu, zanim nowa opcja zostanie udostępniona wszystkim użytkownikom.