Notebookcheck Logo

Wnętrze Audi Q6 e-tron zadebiutuje z licznymi ekranami wzbogaconymi o funkcję co-pilota i przyciski pojemnościowe zorientowane na kierowcę

Audi niedawno zaprezentowało zarówno wygląd zewnętrzny, jak i wnętrze nadchodzącego Q6 e-tron. (Źródło zdjęcia: Audi - edytowane)
Audi niedawno zaprezentowało zarówno wygląd zewnętrzny, jak i wnętrze nadchodzącego Q6 e-tron. (Źródło zdjęcia: Audi - edytowane)
Kompaktowy elektryczny crossover Audi Q6 e-tron na nowo wyobraża sobie wnętrze Audi z dużym cyfrowym zestawem wskaźników skierowanym w stronę kierowcy, centralnym wyświetlaczem informacyjno-rozrywkowym i ekranem dotykowym pasażera powiązanym z funkcjami nawigacji i informacyjno-rozrywkowymi.
E-Mobility Launch Touchscreen

Linia e-tron Audi wyprodukowała jedne z najbardziej imponujących pojazdów w ostatnich latach, takie jak e-tron GT z zasięgiem 488 km (~303 mil) i czterosekundowym czasem od 0 do 100 km/h. Najnowsze plotki i wiadomości sugerują, że Audi opracowuje nową platformę, która posłuży jako baza dla nadchodzącego sedana A6 e-tron i crossovera SUV Q6 e-tron. Najnowszy zrzut informacji Audi https://media.audiusa.com/en-us/releases/581 dotyczących Q6 e-tron daje nam wyobrażenie o tym, czego możemy się spodziewać po wnętrzu SUV-a.

Pierwszą rzeczą, którą można zauważyć, patrząc na wnętrze Q6 e-tron, jest mnóstwo ekranów. Przed fotelem kierowcy znajduje się zakrzywiony, bezszwowy szklany panel, który pokrywa dwa wyświetlacze OLED. Obowiązki zestawu wskaźników pełni 11,9-calowy Audi Virtual Cockpit, który łączy się z 14,5-calowym wyświetlaczem dotykowym MMI, który zajmuje się funkcjami informacyjno-rozrywkowymi.

14,5-calowy wyświetlacz pośrodku jest nachylony w kierunku kierowcy, aby ułatwić dostęp, i działa na systemie operacyjnym Audi AIR, który jest oparty na Android i jest wyposażony we wbudowanego asystenta głosowego. Audi dzieli się magią wyświetlacza z pasażerem z przodu, umieszczając kolejny 10,9-calowy wyświetlacz na desce rozdzielczej przed przednim fotelem pasażera. Z tego miejsca pasażerowie mogą działać jako swego rodzaju drugi pilot dla kierowcy, konfigurując informacje nawigacyjne, a także zapewnić sobie rozrywkę w postaci filmu dzięki wbudowanemu trybowi prywatności.

Oprócz wirtualnego kokpitu i wyświetlacza dotykowego MMI, Audi posiada również wyświetlacz przezierny (HUD), który wyświetla informacje takie jak informacje nawigacyjne, warunki drogowe i inne funkcje wspomagające kierowcę. Wirtualny obraz jest wyświetlany tak, jakby znajdował się 200 metrów (656 stóp) przed pojazdem.

Chociaż może się wydawać, że Audi poddało się nowoczesnemu trendowi umieszczania jak największej ilości informacji na ekranie, zamiast używać tradycyjnych przycisków, kierownica i podłokietnik kierowcy są zaskakująco wypełnione przyciskami. Chociaż są one podświetlane, wydają się być pojemnościowe, a nie dotykowe.

Oprócz futurystycznego schematu i układu sterowania, Q6 e-tron będzie wyposażony w pasek świetlny LED na desce rozdzielczej, który wyświetla informacje, takie jak postęp ładowania, zapewnia informacje zwrotne na temat działań inicjowanych przez użytkownika i zapewnia oświetlenie otoczenia.

Oczekuje się, że Audi Q6 e-tron zostanie wprowadzone na rynek około początku 2024 roku, a prawie na pewno do tego czasu pojawi się więcej informacji na temat nadchodzącego elektrycznego SUV-a.

Kup HOPEYS 1:32 Audi RS E-tron GT Classic Die-cast Vehicle Alloy Static Model na Amazon.

Źródło(a)

Please share our article, every link counts!
Mail Logo
> laptopy testy i recenzje notebooki > Nowinki > Archiwum v2 > Archiwum 2023 09 > Wnętrze Audi Q6 e-tron zadebiutuje z licznymi ekranami wzbogaconymi o funkcję co-pilota i przyciski pojemnościowe zorientowane na kierowcę
Julian van der Merwe, 2023-09- 5 (Update: 2024-09- 8)