Wszechstronny elektryczny pickup Toyoty zapowiadany jako Land Cruiser, który ma rzucić wyzwanie drogim Cybertruck i F-150 Lightning
Na rynkach takich jak Australia i RPA, ultrawytrzymały Land Cruiser Toyoty od dawna jest dostępny jako równie wytrzymały pickup, stając się popularną opcją obok Toyoty Hilux jako wiejskiego konia roboczego. Toyotakoncepcja IMV 0 wykorzystuje stylistykę niedawno odświeżonego SUV-a Land Cruiser, łączy ją z pracowitym charakterem pickupów Hilux i Land Cruiser, a następnie zwiększa ją do 11, aby wypluć co najmniej siedem różnych projektów koncepcyjnych.
Produkcyjny IMV 0 wydaje się być przeznaczony do sprzedaży jako pickup z podwoziem i kabiną, z różnymi opcjami tylnej części i łóżka dostępnymi dla kupujących jako przykręcane konwersje. Na Japan Mobility Show 2023 Toyota udostępniła kilka renderingów zastosowań IMV 0, w tym wytrzymałego off-roadera z przedłużoną kabiną, najwyraźniej z ławką dla dodatkowych pasażerów, a także kampera terenowego, karetki Czerwonego Krzyża i czegoś, co wydaje się być koniem roboczym z opuszczanym łóżkiem.
Podczas gdy wersja produkcyjna IMV 0 będzie podobno z myślą o przystępnych cenach i rynkach wschodzących - co oznacza, że prawdopodobnie będzie tańszy niż Hilux - nie jest jasne, kiedy dokładnie Toyota wprowadzi na rynek IMV 0 z elektrycznym układem napędowym. Chociaż raporty twierdzą, że będzie oferowany w wersji z silnikiem wysokoprężnym, benzynowym, hybrydowym i elektrycznym. Toyota aktywnie testuje i prezentuje koncepcję elektrycznego Hiluxa w Australii i Azji, więc być może ten elektryczny układ napędowy, który jest już w fazie rozwoju, trafi również do IMV 0.
Przystępny cenowo elektryczny pickup byłby mile widzianym dodatkiem do świata pełnego kosztujących 50 000 USD Tesli Cybertrucks i Ford F-150 Lightnings.
Kup FMS 1/10 Scale Toyota Land Cruiser FJ40 4x4 Offroad RC Rock Crawler na Amazon.