Wyciekły zrzut ekranu pokazuje pierwsze spojrzenie na BioShock 4
BioShock 4 został po raz pierwszy wspomniany w artykule Jasona Schreibera na Kotaku. Około pięć lat później fani w końcu mogą po raz pierwszy spojrzeć na grę. Poza faktem, że gra ma zostać opracowana przez Cloud Chamber i wydana przez 2K Games, nic nie wiadomo o sequelu BioShock Infinite, który początkowo był rozwijany pod nazwą projektu Parkside. Na podstawie zrzutu ekranu opublikowanego 13 lipca na stronie Imgurmożna poczynić co najmniej kilka założeń.
Wyboisty rozwój
Wydaje się, że proces tworzenia gry nie przebiegał jak dotąd gładko. Jak Gamestar (w języku niemieckim) w czerwcu 2023 roku, prace nad grą były już czterokrotnie wznawiane. Mówi się również, że nazwa projektu była czasami zmieniana na "Isolation". Powodem są wielokrotne przeróbki scenariusza, brak doświadczenia zespołu w projektach na dużą skalę oraz duża rotacja pracowników.
Co ujawnia zrzut ekranu?
Zgodnie z postem na Redditzrzut ekranu został wykonany przez artystę efektów wizualnych z 2K Interactive i ma pokazywać wcześniejszą wersję gry - prawdopodobnie przed 2021 rokiem. Nazwa projektu w lewym dolnym rogu, gdzie wciąż można przeczytać "Parkside", daje wskazówkę. Zrzut ekranu przedstawia gracza ze strzelbą przed świecącą strukturą przypominającą wieżę. Interfejs jest bardziej odkrywczy.
Trzy kwadraty w lewym dolnym rogu mogą wskazywać, że w BioShock 4 może istnieć limit trzech broni. Symbol elektryczności sugeruje rodzaj błyskawicy, a symbol magnesu może oznaczać telekinezę. Symbol zegara, w połączeniu z klepsydrą w lewym górnym rogu, może wskazywać na zdolności oparte na czasie.
Źródło(a)
Źródło obrazu: PlayStation