Wydarzenie inaugurujące Nothing Ear and Ear (a) zaplanowano na kwiecień 2024 r
Ucho Ucho (1) stał się Nothing's w 2021 roku, a teraz uważa się, że otrzyma następców, którzy stanowią "kulminację""lat projektowania i innowacji" w firmie Carla Pei'a od tego czasu. Jednak wydarzenia poprzedzające ich kampanię premierową przybrały już nieoczekiwany obrót.
Urządzenia do noszenia, o których mowa, miały zostać wprowadzone jako Ear (3), bezpośrednia aktualizacja z flagowego Ear (2) które pojawiły się przed nimi. Jednakże, podczas gdy Nothing wskazał, że mają one pojawić się w innym efekt przezroczystości w innym przezroczystym opakowaniu z brandingiem dot-matrix, odtąd porzucą charakterystyczne numery generacji w nawiasach, które zwykle im towarzyszą.
To"wycofanie się" z typowego dla branży urządzeń mobilnych schemat nazewnictwa ma być bardziej"True to Nothing" i"skupić się na produkcie i unikalnym doświadczeniu, które zapewnia każdemu użytkownikowi".
Chociaż wydaje się to tak jasne, jak to tylko możliwe, wprowadza to również pewne wątpliwości co do tego, co się stanie, gdy po kolei zastąpią je aktualizacje nowej generacji (a także co do tego, czy faktycznie mogą zostać zaprezentowane jako słuchawki a nie wkładki douszne TWS). Niemniej jednak, jest to najwyraźniej ścieżka, którą wybrało Nic (zwłaszcza, że już wdrożyło swój prima aprilisowy żart żart na ten rok).
Niemniej jednak, inauguracyjne słuchawki Nothing Ears mają być najwyraźniej przeznaczone na ten sam poziom rynku średniej klasy premium, co Ear (2) (wciąż dostępne w cenie ~ 130 USD na Amazon). Będą im jednak towarzyszyć słuchawki pierwszej generacji Ear (a)sktóre są prawdopodobnie przeznaczone do współpracy z nowym Phone (2a) zamiast flagowego Phone (2).