Wygenerowane przez SI logo Tesli staje się coraz bardziej popularne, a wartość marki przebija teraz Mercedesa
Chociaż logo Tesli pokonało kolegów z branży pojazdów luksusowych, takich jak Mercedes w natychmiastowym rozpoznaniu, przed nim jest mnóstwo bardziej pamiętnych podpisów samochodów. American Trucks przeprowadził ankietę wśród ponad 500 osób w USA na temat tego, które logo samochodu podoba im się najbardziej, a 90 musiało oddać rysunki najpopularniejszych z nich.
Okazało się, że ikoniczne znaki BMW i Subaru nadal uzyskać najbardziej wizualne uznanie, podczas gdy Tesla jest daleko w tyle na 9 miejscu pod względem rysowania bliskości do jego rzeczywistego logo. Nadal jednak wyprzedzała Mercedesa, który był poprzednią najcenniejszą marką samochodową. Co więcej, gdy uczestnicy musieli wybrać najlepsze logo samochodu, Tesla zajęła 3 miejsce po BMW i Audi z 50% preferencją.
Mimo to, gdy pokazano kilka wygenerowanych przez SI obrazów logo Tesli, 65% respondentów polubiło je bardziej niż obecny wizerunek Tesli. To samo dotyczyło każdej innej firmy samochodowej i jej wygenerowanego przez SI logo. Te najbardziej rozpoznawalne, jak BMW, miały większy odsetek osób lubiących prawdziwe logo, podczas gdy tylko Mercedes i Audi miały większy odsetek osób preferujących sztucznie stworzone logo niż Tesla.
Interesujące byłoby zobaczyć podział respondentów według demografii, ponieważ inne niedawne badanie wykazało, że ludzie poniżej 45 roku życia są znacznie bardziej prawdopodobne, aby rozważyć EV jako ich następny pojazd. Również niepotwierdzone dowody pokazują, że wiele nastolatków teraz powiedzieć Tesla, gdy zapytany o ich ulubionej marki samochodu, a nie typowe Mercedes, BMW, lub włoski samochód wydajności wspomina z przeszłości.
EPA przygotowuje się do ogłoszenia szeroko zakrojonych zmian w standardach emisji które z pewnością będą korzystne dla Tesli, gdyż wartość jej marki nie ma sobie równych. To samo logo Tesli, z którego respondenci badania szydzili, gdy porównywano je z jego reinkarnacjami AI, stopniowo stało się najbardziej wartościową marką samochodową na świecie.
Według najnowszego rankingu Brand Finance, Tesla zwiększyła wartość swojej marki 5x w stosunku do okresu sprzed pandemii. Z wartością 66 miliardów dolarów wyprzedziła takie potęgi jak Mercedes z wartością 58,8 miliardów dolarów czy Toyota z wartością 52,5 miliardów dolarów, co daje jej trzecie miejsce.