Xiaomi nie spodziewało się przyciągnąć nawet 10 000 rezerwacji na Ultra wersję swojego SU7 tylko po to, by przekroczyć tę liczbę w trzecim dniu przedsprzedaży.
Producent OEM wypuścił na rynek wysokowydajny pojazd elektryczny w cenie 814 900 juanów (~ 112 649 USD) - tylko po to, aby wypuścić go w cenie wywoławczej 529 900 juanów (~ 73 252 USD) w lutym 2025 roku. Z drugiej strony, nowa cena dotyczy standardowej konfiguracji samochodu, z opcjami "Racing Package" (i "Nürburgring Nordschleife Limited Edition") jako dodatkami.
Jednak nawet standardowa Ultra ma swoje potrójny silnik1,526 koni mechanicznych i bardzo duże hamulce węglowo-ceramiczne.
Teraz, CEO Xiaomi Lei Jun podobno zaczął sugerować, że producent OEM może w przyszłości wyprodukować jeszcze droższy samochód, być może oprócz nadchodzącego YU7 SUV.
Przewiduje się, że w przyszłości dołączą do niego inne pojazdy Xiaomi, z których niektóre mogą być hybrydowe a nie wyłącznie zasilane bateryjnie. W międzyczasie Lei Jun przyznaje, że sukces SU7 Ultra już przerósł jego najśmielsze marzenia.