Yadea KS6 Pro to hulajnoga elektryczna z potrójnym układem hamulcowym, samoregenerującymi się oponami i 34-milowym zasięgiem
Najnowsze rozwiązanie Yadea najnowsze rozwiązanie w zakresie e-mobilności ma zapewnić większą siłę hamowania w swojej klasie klasiew nowym KS6 Pro zastosowano hamulec bębnowy dla przedniego koła i hamulec tarczowy dla tylnego, a także hamulec elektryczny, podczas gdy większość hulajnogi elektryczne może mieć tylko 1 lub może 2 z tych 3. Kombinacja ta jest oceniana pod kątem zwiększonej stabilności, a także czasu reakcji wynoszącego zaledwie 0,1 sekundy, w odległości szacowanej na 14 stóp (~ 4 metry (m)) lub mniej.
KS6 Pro działa również na powlekanych polimerem oponach MPN z "nano-pamięcią" oponach przystosowanych do samoregeneracji, a także bezdętkowych, które poradzą sobie w większości warunków drogowych bez obawy o pęknięcie. Jego pokład i uchwyty mają również "antypoślizgową" obróbkę, w połączeniu z systemem zawieszenia "podwójnego widelca amortyzującego". Prosty, nieskomplikowany system świateł przednich i tylnych (pozbawiony logo) i składana konstrukcja, która ukrywa wszystkie kable w ramie, dopełniają wygląd hulajnogi ukierunkowany na cel.
W związku z tym wydaje się, że Yadea wybrała komfort i bezpieczeństwo użytkownika zamiast osiągów "SUV-opodobnych" w tym nowym skuterzbezszczotkowym silnikiemDC o mocy 500-800 W w porównaniu do 800-1,500 W ElitePrime. Z drugiej strony, oba modele mają taką samą prędkość maksymalną wynoszącą 18,6 mil na godzinę (lub 29,9 kilometrów na godzinę (km/h)), chociaż akumulator KS6 Pro o pojemności 15 300 mAh ma nieco krótszy zasięg zasięg 34 mil (~55 km).
"Solidny" KS6 Pro jest dostępny w jednym ciemnoszarym wykończeniu ramy ze stopu aluminium i jest dostępny w amerykańskim sklepie internetowym Yadea za 899 USD od teraz.
Źródło(a)
Komunikat prasowy Yadea