Notebookcheck Logo

YouTube po raz kolejny łamie blokady reklam podczas testowania ograniczenia oglądalności

YouTube jako zła istota (wygenerowane przy użyciu DALL-E 3)
YouTube jako zła istota (wygenerowane przy użyciu DALL-E 3)
Tym razem Google przyznaje, że najnowsza aktualizacja YouTube "może spowodować nieoptymalne wrażenia podczas oglądania dla widzów z zainstalowanymi blokerami reklam" i ponownie zachęca widzów do wspierania twórców poprzez zezwalanie na reklamy lub wypróbowanie YouTube Premium. Ponadto, podczas uzyskiwania dostępu do witryny bez logowania, pojawia się ostrzeżenie z prośbą o zarejestrowanie się.
Business Software Android Apple Linux / Unix Windows Fail

Podczas gdy YouTube Premium jest oferowany na większości rynków w rozsądnych cenach, wielu użytkowników korzysta z narzędzi blokujących reklamy, a walka Google z nimi od czasu do czasu pojawia się w centrum uwagi. Wcześniej dzisiaj gigant technologiczny potwierdził, że najnowsza aktualizacja YouTube łamie blokery reklam (przynajmniej niektóre z nich), ale testowany jest również ograniczony dostęp do YouTube bez logowania.

Oświadczenie YouTube, które zostało wydane wcześniej dzisiaj, brzmi następująco: "YouTube poprawia swoją wydajność i niezawodność w obsłudze zarówno organicznych, jak i reklamowych treści wideo. Ta aktualizacja może spowodować nieoptymalne wrażenia podczas oglądania dla widzów z zainstalowanymi blokerami reklam. Blokery reklam naruszają Warunki korzystania z usługi YouTube i od pewnego czasu zachęcamy widzów do wspierania swoich ulubionych twórców i zezwalania na reklamy w YouTube lub wypróbowania YouTube Premium, aby uzyskać wrażenia bez reklam ".

Na początku tego tygodnia kilka stron trzecich zauważyło, że YouTube testował wstrzykiwanie reklam po stronie serwera. Oznacza to, że segmenty reklamowe są teraz łączone z wideo, a urządzenie widza otrzymuje pojedynczy strumień. Wcześniej wideo i reklama pochodziły z dwóch źródeł i były łączone w przeglądarce internetowej lub samodzielnej aplikacji do oglądania YouTube podczas odtwarzania.

Ograniczenia dotyczące logowania powodują, że widzowie, którzy nie są zalogowani, napotykają komunikat "Zaloguj się, aby potwierdzić, że nie jesteś botem". Na razie jest to funkcja wciąż testowana. Jeśli zostanie przyjęta, może mieć poważny wpływ na udostępniane filmy z YouTube, a także aplikacje innych firm, które ładują filmy z YouTube bez konieczności posiadania konta Google / YouTube.

Ponieważ Google często testuje kontrowersyjne funkcje bez podejmowania dalszych działań, może się to okazać kolejnym z takich przypadków. Ci, którzy szukają gratisów, mogą pobrać Maxwell Cyberstein's Social Media Marketing for Beginners 2024: Surpass 2023: Master Influencer Techniques, and Create Content to Make Money Online with Facebook, Instagram, TikTok & YouTube. (SEO Hacks Included), która jest dostępna za darmo z wersją próbną Audible (jako audiobook) i kosztuje 2,99 USD w przypadku zakupu w formacie Kindle.

Źródło(a)

Please share our article, every link counts!
Mail Logo
> laptopy testy i recenzje notebooki > Nowinki > Archiwum v2 > Archiwum 2024 06 > YouTube po raz kolejny łamie blokady reklam podczas testowania ograniczenia oglądalności
Codrut Nistor, 2024-06-15 (Update: 2024-06-15)