Yum! Brands rozszerza wdrażanie Voice AI w celu szybszego i dokładniejszego zamawiania w kolejnych lokalizacjach Taco Bell
Yum! Brands rozszerzy w tym roku wdrożenie swojej sztucznej inteligencji głosowej w celu szybszego i dokładniejszego składania zamówień w punkcie drive-thru na większą liczbę lokalizacji Taco Bell. Nastąpi to po dwóch latach rzeczywistych testów w 100 wybranych lokalizacjach w USA w 13 stanach. Sztuczna inteligencja odciąża pracowników od przyziemnych zadań związanych z przyjmowaniem zamówień, dzięki czemu mogą oni skupić się na szybkim dostarczaniu gorącego, świeżego jedzenia. Oprócz Taco Bell, Yum! Brands jest właścicielem Habit Burger, KFC i Pizza Hut z ponad 57 000 restauracji w ponad 155 krajach.
Firma przejmuje firmy zajmujące się sztuczną inteligencją i integruje sztuczną inteligencję ze swoim portfolio restauracji po tym, jak CTO Joe Park wymyślił koncepcję SuperApp w 2019 roku, aby zapewnić menedżerom zarządzanie zapasami, planowanie personelu i narzędzia do prognozowania w jednej aplikacji mobilnej. Firma wykorzystuje różne oprogramowanie oparte na sztucznej inteligencji, aby sprostać wyzwaniom związanym z rentownością i personelem, w tym Voice AI w drive-thrus Taco Bell.
Według dyrektora generalnego Davida Gibbsa, "sztuczna inteligencja głosowa w miejscach takich jak drive-thru i zamówienia telefoniczne może mieć ogromny wpływ na ekonomikę jednostek franczyzobiorców i wydajność naszych restauracji" System pozwala na zmniejszenie liczby pracowników, zapewniając jednocześnie spójne doświadczenie zamawiania. Pracownicy fast-foodów powinni przygotować się na przyszłość, w której restauracje nie potrzebują nawet kucharzy. Sztuczna inteligencja może również rekomendować dodatki, które pomogą zwiększyć rentowność restauracji.
Dodatkowe technologie sztucznej inteligencji napędzające 4% wzrost sprzedaży Taco Bell w pierwszym kwartale 2024 r. obejmują Dragontail, który pomaga zoptymalizować produkcję i dostawę zamówień, Kvantum, który pomaga modelować i rozumieć zachowania konsumentów, Tictuk, który pomaga rozmawiać z klientami w różnych kanałach, od SMS-ów po Facebooka, oraz Collider, który identyfikuje sposoby poprawy marketingu dla konsumentów wśród zmieniających się trendów.
Czytelnicy, którzy często jedzą w swoich samochodach, mogą umieścić swoje tacos na tacy samochodowej(takiej jak ta na Amazon), wyrzucić śmieci do samochodowego kosza na śmieci i wytrzeć ręce z gorącego sosu chusteczkami, które pachną niesamowicie.
Źródło(a)
Yum! Brands rozszerzy technologię głosowej sztucznej inteligencji na setki lokalizacji Taco Bell w Stanach Zjednoczonych w 2024 r., z wizją wprowadzenia tej technologii do punktów obsługi klienta na całym świecie
07/31/2024
Rozwój technologii Voice AI zmodernizuje lokale drive-thru i podniesie jakość obsługi zarówno dla klientów, jak i pracowników restauracji
LOUISVILLE, Ky.--(BUSINESS WIRE) -- Yum! Brands, Inc. (NYSE: YUM) ogłosiła dziś ekspansję technologii Voice AI w lokalizacjach drive-thru Taco Bell w USA, docelowo w setkach sklepów do końca 2024 roku. Spółka aspiruje do wdrożenia w przyszłości technologii Voice AI w punktach drive-thru swoich marek na całym świecie.
Yum! Brands rozszerzy technologię Voice AI na setki lokalizacji drive-thru Taco Bell w Stanach Zjednoczonych w 2024 roku, z wizją wprowadzenia tej technologii do drive-thru swoich marek na całym świecie (Zdjęcie: Business Wire)
Wdrożenie technologii Voice AI w Taco Bell, obecnie w ponad 100 punktach drive-thru Taco Bell w USA w 13 stanach, ma na celu usprawnienie operacji na zapleczu dla członków zespołu i podniesienie jakości obsługi zamówień dla konsumentów. Korzyści obejmują odciążenie członków zespołu, poprawę dokładności zamówień, zapewnienie spójnego, przyjaznego doświadczenia i skrócenie czasu oczekiwania, przy jednoczesnym zwiększeniu rentowności Taco Bell, Yum! Brands i ich franczyzobiorców.
"Yum! Brands integruje technologię cyfrową i technologiczną we wszystkich aspektach naszej działalności z ekscytującymi nowymi możliwościami, a sztuczna inteligencja jest kluczowym elementem tej strategii" - powiedział Lawrence Kim, dyrektor ds. innowacji w Yum! Brands. "Rozszerzamy i przyspieszamy nasze możliwości AI, takie jak Voice AI, aby dostarczać najnowocześniejsze technologie naszym franczyzobiorcom oraz zwiększać komfort konsumentów i członków zespołu. Po ponad dwóch latach dostrajania i testowania technologii Voice AI, jesteśmy pewni jej skuteczności w optymalizacji operacji i zwiększaniu zadowolenia klientów"
Yum! Brands i Taco Bell ściśle współpracowały, w tym uwzględniając wkład franczyzobiorców Taco Bell, dzięki czemu Voice AI przynosi korzyści zarówno członkom zespołu, jak i konsumentom. Technologia ta wykorzystuje silny ekosystem obsługi klienta Taco Bell, który jest zasilany przez cyfrowe tablice menu, Yum! Brands, system POS Poseidon i program lojalnościowy nowej generacji Taco Bell Rewards, który marka z przyjemnością zintegruje jeszcze w tym roku. Technologia Voice AI wykorzystuje holistyczne podejście, które wykorzystuje informacje zwrotne, dane i spostrzeżenia w celu poprawy relacji z konsumentami, z naciskiem na intuicyjną, przyjazną dla użytkownika technologię, aby zapewnić płynne zamawianie.
"Innowacja jest zakorzeniona w naszym DNA w Taco Bell i postrzegamy Voice AI jako sposób na poprawę doświadczeń członków zespołu i konsumentów" - powiedział Dane Mathews, Chief Digital & Technology Officer, Taco Bell. "Wykorzystanie sztucznej inteligencji daje nam możliwość odciążenia członków zespołu, pozwalając im skupić się na gościnności w recepcji. Umożliwia nam również odblokowanie nowych i znaczących sposobów interakcji z naszymi klientami"
Oprócz ekspansji Voice AI w drive-thrus Taco Bell w USA, pięć restauracji KFC w Australii testuje jednocześnie technologię Voice AI w drive-thrus, która jest również pozytywnie odbierana przez konsumentów i członków zespołu restauracji.
Yum! Brands zarówno nabywa, jak i tworzy technologie, a w wybranych przypadkach współpracuje z wiodącymi partnerami, w oparciu o swoją globalną skalę, która umożliwia i przyspiesza łatwe doświadczenia, operacje i spostrzeżenia dla konsumentów i członków zespołu, jednocześnie napędzając rentowny wzrost dla franczyzobiorców. Firma poczyniła ogromne postępy w skalowaniu własnego ekosystemu cyfrowego i opartego na sztucznej inteligencji we współpracy z franczyzobiorcami, wyposażając ich w charakterystyczne możliwości wyróżniające jej marki.
rok 2023 był znaczącym kamieniem milowym dla pomyślnego skalowania pakietu Yum! Brands na całym świecie. W 2023 r. sprzedaż cyfrowa Yum! zbliżyła się do 30 miliardów dolarów, a od pierwszego kwartału 2024 r. ponad 50% sprzedaży odbywa się za pośrednictwem kanałów cyfrowych. Działalność cyfrowa firmy wzrosła ponad dwukrotnie od 2019 r., demonstrując siłę jej cyfrowego ekosystemu i możliwości zaspokajania zmieniających się potrzeb konsumentów na całym świecie.
O Yum! Brands
Yum! Brands, Inc. z siedzibą w Louisville w stanie Kentucky i jej spółki zależne prowadzą system ponad 59 000 restauracji w ponad 155 krajach i terytoriach w ramach konceptów firmy - KFC, Taco Bell, Pizza Hut i Habit Burger Grill. Należące do Spółki marki KFC, Taco Bell i Pizza Hut są globalnymi liderami odpowiednio w kategoriach kurczaków, dań w stylu meksykańskim i pizzy. Habit Burger Grill to koncepcja szybkiej, swobodnej restauracji specjalizującej się w grillowanych na zamówienie burgerach, kanapkach i nie tylko. W 2024 r. firma Yum! po raz ósmy z rzędu znalazła się w indeksie Dow Jones Sustainability Index North America, a także została wyróżniona na liście najlepszych firm dla przyszłych liderów magazynu TIME, liście najbardziej odpowiedzialnych firm w Ameryce Newsweeka i amerykańskich liderów klimatycznych USA Today. Firma Yum! otrzymała również szerokie uznanie w 2023 r., w tym znalazła się na liście Bloomberg Gender-Equality Index oraz na liście Forbesa najlepszych pracodawców w Ameryce pod względem różnorodności. Ponadto marki KFC, Taco Bell i Pizza Hut znalazły się w pierwszej piątce rankingu Entrepreneur's Top Global Franchises Ranking na rok 2023.
O Taco Bell Corp.
Od ponad 61 lat Taco Bell wprowadza na rynek innowacyjne dania inspirowane kuchnią meksykańską, a ostatnio została uznana za jedną z najbardziej innowacyjnych firm na świecie Fast Company, jedną z najbardziej wpływowych firm TIME oraz ikonę marki Nation's Restaurant News. Aby uzyskać więcej informacji na temat Taco Bell, prosimy odwiedzić naszą stronę internetową www.TacoBell.com , nasz Newsroom www.TacoBell.com/news lub www.TacoBell.com/popular-links . Mogą Państwo również być na bieżąco ze wszystkim, co dotyczy Taco Bell, śledząc nas na LinkedIn, TikTok, X (dawniej Twitter), Instagramie, Facebooku i subskrybując nasz kanał YouTube.
Członkowie mediów proszeni są o kontakt:
Rick Maynard, Yum! Brands, pod numerem 502-874-8200 lub [email protected]
Natalie Hochberg, Taco Bell, pod numerem 949-863-3915 lub [email protected]
Źródło: Yum! Brands, Inc.