Notebookcheck Logo

Yum! Brands rozszerza wdrażanie Voice AI w celu szybszego i dokładniejszego zamawiania w kolejnych lokalizacjach Taco Bell

Yum! Brands rozszerza wdrażanie sztucznej inteligencji głosowej w celu szybszego i dokładniejszego zamawiania w kolejnych lokalizacjach Taco Bell. (Źródło zdjęcia: Business Wire)
Yum! Brands rozszerza wdrażanie sztucznej inteligencji głosowej w celu szybszego i dokładniejszego zamawiania w kolejnych lokalizacjach Taco Bell. (Źródło zdjęcia: Business Wire)
Yum! Brands rozszerzy w tym roku wdrożenie swojej sztucznej inteligencji głosowej w celu szybszego i dokładniejszego składania zamówień w punkcie drive-thru na kolejne lokalizacje Taco Bell. Sztuczna inteligencja odciąża pracowników od przyziemnych zadań związanych z przyjmowaniem zamówień, dzięki czemu mogą oni skupić się na szybkim dostarczaniu gorącego, świeżego jedzenia. System pozwala również na zmniejszenie liczby pracowników, co pomaga zwiększyć rentowność restauracji.
AI Business

Yum! Brands rozszerzy w tym roku wdrożenie swojej sztucznej inteligencji głosowej w celu szybszego i dokładniejszego składania zamówień w punkcie drive-thru na większą liczbę lokalizacji Taco Bell. Nastąpi to po dwóch latach rzeczywistych testów w 100 wybranych lokalizacjach w USA w 13 stanach. Sztuczna inteligencja odciąża pracowników od przyziemnych zadań związanych z przyjmowaniem zamówień, dzięki czemu mogą oni skupić się na szybkim dostarczaniu gorącego, świeżego jedzenia. Oprócz Taco Bell, Yum! Brands jest właścicielem Habit Burger, KFC i Pizza Hut z ponad 57 000 restauracji w ponad 155 krajach.

Firma przejmuje firmy zajmujące się sztuczną inteligencją i integruje sztuczną inteligencję ze swoim portfolio restauracji po tym, jak CTO Joe Park wymyślił koncepcję SuperApp w 2019 roku, aby zapewnić menedżerom zarządzanie zapasami, planowanie personelu i narzędzia do prognozowania w jednej aplikacji mobilnej. Firma wykorzystuje różne oprogramowanie oparte na sztucznej inteligencji, aby sprostać wyzwaniom związanym z rentownością i personelem, w tym Voice AI w drive-thrus Taco Bell.

Według dyrektora generalnego Davida Gibbsa, "sztuczna inteligencja głosowa w miejscach takich jak drive-thru i zamówienia telefoniczne może mieć ogromny wpływ na ekonomikę jednostek franczyzobiorców i wydajność naszych restauracji" System pozwala na zmniejszenie liczby pracowników, zapewniając jednocześnie spójne doświadczenie zamawiania. Pracownicy fast-foodów powinni przygotować się na przyszłość, w której restauracje nie potrzebują nawet kucharzy. Sztuczna inteligencja może również rekomendować dodatki, które pomogą zwiększyć rentowność restauracji.

Dodatkowe technologie sztucznej inteligencji napędzające 4% wzrost sprzedaży Taco Bell w pierwszym kwartale 2024 r. obejmują Dragontail, który pomaga zoptymalizować produkcję i dostawę zamówień, Kvantum, który pomaga modelować i rozumieć zachowania konsumentów, Tictuk, który pomaga rozmawiać z klientami w różnych kanałach, od SMS-ów po Facebooka, oraz Collider, który identyfikuje sposoby poprawy marketingu dla konsumentów wśród zmieniających się trendów.

Czytelnicy, którzy często jedzą w swoich samochodach, mogą umieścić swoje tacos na tacy samochodowej(takiej jak ta na Amazon), wyrzucić śmieci do samochodowego kosza na śmieci i wytrzeć ręce z gorącego sosu chusteczkami, które pachną niesamowicie.

Yum! Brands rozszerzy technologię głosowej sztucznej inteligencji na setki lokalizacji Taco Bell w Stanach Zjednoczonych w 2024 r., z wizją wprowadzenia tej technologii do punktów obsługi klienta na całym świecie

07/31/2024

Rozwój technologii Voice AI zmodernizuje lokale drive-thru i podniesie jakość obsługi zarówno dla klientów, jak i pracowników restauracji

LOUISVILLE, Ky.--(BUSINESS WIRE) -- Yum! Brands, Inc. (NYSE: YUM) ogłosiła dziś ekspansję technologii Voice AI w lokalizacjach drive-thru Taco Bell w USA, docelowo w setkach sklepów do końca 2024 roku. Spółka aspiruje do wdrożenia w przyszłości technologii Voice AI w punktach drive-thru swoich marek na całym świecie.

Yum! Brands rozszerzy technologię Voice AI na setki lokalizacji drive-thru Taco Bell w Stanach Zjednoczonych w 2024 roku, z wizją wprowadzenia tej technologii do drive-thru swoich marek na całym świecie (Zdjęcie: Business Wire)

Wdrożenie technologii Voice AI w Taco Bell, obecnie w ponad 100 punktach drive-thru Taco Bell w USA w 13 stanach, ma na celu usprawnienie operacji na zapleczu dla członków zespołu i podniesienie jakości obsługi zamówień dla konsumentów. Korzyści obejmują odciążenie członków zespołu, poprawę dokładności zamówień, zapewnienie spójnego, przyjaznego doświadczenia i skrócenie czasu oczekiwania, przy jednoczesnym zwiększeniu rentowności Taco Bell, Yum! Brands i ich franczyzobiorców.

"Yum! Brands integruje technologię cyfrową i technologiczną we wszystkich aspektach naszej działalności z ekscytującymi nowymi możliwościami, a sztuczna inteligencja jest kluczowym elementem tej strategii" - powiedział Lawrence Kim, dyrektor ds. innowacji w Yum! Brands. "Rozszerzamy i przyspieszamy nasze możliwości AI, takie jak Voice AI, aby dostarczać najnowocześniejsze technologie naszym franczyzobiorcom oraz zwiększać komfort konsumentów i członków zespołu. Po ponad dwóch latach dostrajania i testowania technologii Voice AI, jesteśmy pewni jej skuteczności w optymalizacji operacji i zwiększaniu zadowolenia klientów"

Yum! Brands i Taco Bell ściśle współpracowały, w tym uwzględniając wkład franczyzobiorców Taco Bell, dzięki czemu Voice AI przynosi korzyści zarówno członkom zespołu, jak i konsumentom. Technologia ta wykorzystuje silny ekosystem obsługi klienta Taco Bell, który jest zasilany przez cyfrowe tablice menu, Yum! Brands, system POS Poseidon i program lojalnościowy nowej generacji Taco Bell Rewards, który marka z przyjemnością zintegruje jeszcze w tym roku. Technologia Voice AI wykorzystuje holistyczne podejście, które wykorzystuje informacje zwrotne, dane i spostrzeżenia w celu poprawy relacji z konsumentami, z naciskiem na intuicyjną, przyjazną dla użytkownika technologię, aby zapewnić płynne zamawianie.

"Innowacja jest zakorzeniona w naszym DNA w Taco Bell i postrzegamy Voice AI jako sposób na poprawę doświadczeń członków zespołu i konsumentów" - powiedział Dane Mathews, Chief Digital & Technology Officer, Taco Bell. "Wykorzystanie sztucznej inteligencji daje nam możliwość odciążenia członków zespołu, pozwalając im skupić się na gościnności w recepcji. Umożliwia nam również odblokowanie nowych i znaczących sposobów interakcji z naszymi klientami"

Oprócz ekspansji Voice AI w drive-thrus Taco Bell w USA, pięć restauracji KFC w Australii testuje jednocześnie technologię Voice AI w drive-thrus, która jest również pozytywnie odbierana przez konsumentów i członków zespołu restauracji.

Yum! Brands zarówno nabywa, jak i tworzy technologie, a w wybranych przypadkach współpracuje z wiodącymi partnerami, w oparciu o swoją globalną skalę, która umożliwia i przyspiesza łatwe doświadczenia, operacje i spostrzeżenia dla konsumentów i członków zespołu, jednocześnie napędzając rentowny wzrost dla franczyzobiorców. Firma poczyniła ogromne postępy w skalowaniu własnego ekosystemu cyfrowego i opartego na sztucznej inteligencji we współpracy z franczyzobiorcami, wyposażając ich w charakterystyczne możliwości wyróżniające jej marki.

rok 2023 był znaczącym kamieniem milowym dla pomyślnego skalowania pakietu Yum! Brands na całym świecie. W 2023 r. sprzedaż cyfrowa Yum! zbliżyła się do 30 miliardów dolarów, a od pierwszego kwartału 2024 r. ponad 50% sprzedaży odbywa się za pośrednictwem kanałów cyfrowych. Działalność cyfrowa firmy wzrosła ponad dwukrotnie od 2019 r., demonstrując siłę jej cyfrowego ekosystemu i możliwości zaspokajania zmieniających się potrzeb konsumentów na całym świecie.

O Yum! Brands

Yum! Brands, Inc. z siedzibą w Louisville w stanie Kentucky i jej spółki zależne prowadzą system ponad 59 000 restauracji w ponad 155 krajach i terytoriach w ramach konceptów firmy - KFC, Taco Bell, Pizza Hut i Habit Burger Grill. Należące do Spółki marki KFC, Taco Bell i Pizza Hut są globalnymi liderami odpowiednio w kategoriach kurczaków, dań w stylu meksykańskim i pizzy. Habit Burger Grill to koncepcja szybkiej, swobodnej restauracji specjalizującej się w grillowanych na zamówienie burgerach, kanapkach i nie tylko. W 2024 r. firma Yum! po raz ósmy z rzędu znalazła się w indeksie Dow Jones Sustainability Index North America, a także została wyróżniona na liście najlepszych firm dla przyszłych liderów magazynu TIME, liście najbardziej odpowiedzialnych firm w Ameryce Newsweeka i amerykańskich liderów klimatycznych USA Today. Firma Yum! otrzymała również szerokie uznanie w 2023 r., w tym znalazła się na liście Bloomberg Gender-Equality Index oraz na liście Forbesa najlepszych pracodawców w Ameryce pod względem różnorodności. Ponadto marki KFC, Taco Bell i Pizza Hut znalazły się w pierwszej piątce rankingu Entrepreneur's Top Global Franchises Ranking na rok 2023.

O Taco Bell Corp.

Od ponad 61 lat Taco Bell wprowadza na rynek innowacyjne dania inspirowane kuchnią meksykańską, a ostatnio została uznana za jedną z najbardziej innowacyjnych firm na świecie Fast Company, jedną z najbardziej wpływowych firm TIME oraz ikonę marki Nation's Restaurant News. Aby uzyskać więcej informacji na temat Taco Bell, prosimy odwiedzić naszą stronę internetową www.TacoBell.com , nasz Newsroom www.TacoBell.com/news lub www.TacoBell.com/popular-links . Mogą Państwo również być na bieżąco ze wszystkim, co dotyczy Taco Bell, śledząc nas na LinkedIn, TikTok, X (dawniej Twitter), Instagramie, Facebooku i subskrybując nasz kanał YouTube.

Członkowie mediów proszeni są o kontakt:

Rick Maynard, Yum! Brands, pod numerem 502-874-8200 lub [email protected]

Natalie Hochberg, Taco Bell, pod numerem 949-863-3915 lub [email protected]

Źródło: Yum! Brands, Inc.

Please share our article, every link counts!
Mail Logo
> laptopy testy i recenzje notebooki > Nowinki > Archiwum v2 > Archiwum 2024 08 > Yum! Brands rozszerza wdrażanie Voice AI w celu szybszego i dokładniejszego zamawiania w kolejnych lokalizacjach Taco Bell
David Chien, 2024-08- 1 (Update: 2024-08-15)