Zachęty podatkowe dla pojazdów elektrycznych zwiększają ich popularność, ale ciągłe poleganie na pojazdach spalinowych i ograniczona infrastruktura ładowania hamują podekscytowanie
Amerykańskie federalne zachęty podatkowe https://www.notebookcheck.net/Federal-EV-and-battery-subsidies-may-cost-US-575-billion-more-than-budget-as-tax-credit-recipients-multiply.703698.0.html zostały wprowadzone, aby obniżyć koszty pojazdów elektrycznych i zwiększyć ich popularność, a także wzmocnić amerykański przemysł produkcji pojazdów elektrycznych przemysł produkcyjny. W wyniku obniżonego kosztu wejścia na rynek i ogólnego obniżenia kosztów eksploatacji pojazdów elektrycznych, nawet na bardziej wiejskich obszarach w stanach takich jak Teksas. Kupujący często powołują się na rosnące koszty tankowania przy przechodzeniu na pojazd elektryczny, zgodnie z Electrek.
Z drugiej strony, podczas gdy zachęty podatkowe dla pojazdów elektrycznych spełniły swój cel, jakim jest zwiększenie popularności pojazdów elektrycznych, to donosi także że aż 44% właścicieli pojazdów elektrycznych posiada co najmniej dwa inne pojazdy. Jeśli tak wielu właścicieli pojazdów elektrycznych inwestuje w pojazdy elektryczne jako trzeci lub czwarty samochód, można śmiało powiedzieć, że zachęty nie dotyczą większości populacji USA. Tylko około 22% obywateli USA posiada trzy lub więcej pojazdów.
Chociaż wydaje się, że więcej pojazdów elektrycznych trafia do zamożnych gospodarstw domowych, które posiadają również pojazdy z silnikiem spalinowym, zwiększona popularność pojazdów elektrycznych doprowadziła do zmniejszenia zużycia benzyny w USA. Ogólnie rzecz biorąc, zużycie benzyny spadło o 7% od 2017 r., co można również przypisać, przynajmniej częściowo, zwiększonej części siły roboczej pracującej z domu.
Utrzymująca się zależność nabywców pojazdów elektrycznych od tradycyjnych pojazdów spalinowych znajduje odzwierciedlenie w danych, które wskazują, że infrastruktura ładowania jest nadal dużym zmartwieniem dla potencjalnych właścicieli pojazdów elektrycznych, mimo że większość https://www.notebookcheck.net/Electric-vehicles-for-everyone-3-reasons-why-EVs-make-sense-more-than-ever-in-2023.709708.0.html ładowania pojazdów elektrycznych odbywa się w domu. Jednym z proponowanych rozwiązań mających na celu zmniejszenie zależności od paliw kopalnych i zwiększenie popularności pojazdów elektrycznych jest skierowanie ich do większej części populacji i zapewnienie zachęt do korzystania z pojazdów elektrycznych tylko kierowcom, którzy zastępują samochód benzynowy samochodem elektrycznym.
Innym rozwiązaniem byłoby skierowanie tych pojazdów elektrycznych do użytkowników komercyjnych i 10% kierowców, którzy wytwarzają najwięcej emisji - system, który wydaje się robić postępy w Vermont. Sugeruje się, że konwersja superużytkowników benzyny i firm oferujących wspólne przejazdy, takich jak Uber, na pojazdy elektryczne może przynieść lepsze korzyści w zakresie emisji. Wydaje się mało prawdopodobne, aby pojazdy elektryczne osiągnęły taki sam poziom przyjęcia, jak w niektórych krajach europejskich, dopóki wspólne wysiłki rządów i podmiotów prywatnych nie zaczną być ukierunkowane na bardziej zróżnicowanych odbiorców i użytkowników, którzy zużywają najwięcej benzyny.
Kup osłonę kabla do ładowania pojazdów elektrycznych Cable Shield na Amazon.