Zapowiedź e-bike'a DJI z nowym niestandardowym eMTB z pełnym zawieszeniem na 3 lipca, gdy zbliża się zakaz dronów w USA
Przestrzeń elektrycznych rowerów górskich została w większości zdominowana przez uznanych graczy, takich jak Bosch i Shimano, ale niedawny post DJI sugeruje, że chiński producent dronów wkrótce również wejdzie do gry e-rowerów.
Teaser silnika e-bike DJI, niedawno opublikowany na oficjalnej stronie X firmy, pokazuje silnik e-rowerowy o średnim napędzie zamontowany na suporcie czegoś, co wygląda na elektryczny rower górski z pełnym zawieszeniem.
Pełny charakter eMTB, który jest gospodarzem nowego silnika DJI z napędem środkowym, jest niejasny, ale szybki rzut oka na towarzyszący mu post na koncie DJI na Instagramie ujawnia partnerstwo z nowym kontem o nazwie Amflowco sugeruje, że DJI uruchamia nową submarkę dla swoich przedsięwzięć eMTB.
Wszystkie posty Amflow na Instagramie mają podpis odnoszący się do "rutyny jazdy", co wskazuje, że być może w przygotowaniu jest również miejski e-rower dojeżdżający do pracy.
"Przerzucamy przełącznik na Państwa rutynę jazdy. Dołącz do nas na EUROBIKE 2024 w dniach 3-7 lipca we Frankfurcie w Niemczech".
Podpis DJI wraz ze zwiastunem brzmi "Power Your Ride" i wskazuje datę premiery 3 lipca o 9 rano CEST, wskazując, że nowy e-rower zostanie uruchomiony na czas na Eurobike 2024, który ma trwać od 3 do 7 lipca we Frankfurcie w Niemczech.
Rower elektryczny DJI wydaje się sprzeczny z intuicją, ale ma sens, gdy weźmie się pod uwagę kontekst. DJI ma już duże doświadczenie w projektowaniu bezszczotkowych silników elektrycznych oraz kontrolerów i towarzyszącego im sprzętu i oprogramowania. Dodatkowo, zbliżający się zakaz na drony chińskiej produkcji w USA był prawdopodobnie niepokojącym wydarzeniem dla producenta dronów, więc wejście w inne kategorie produktów ma sens. Wielu rowerzystów górskich jest już zaznajomionych z marką dzięki takim produktom jak DJI Osmo Action 4(obecnie 299 USD na Amazon), co daje DJI przewagę, jeśli chodzi o budowanie bazy klientów.