Zasięg Tesli Cybertruck podczas holowania 11 000 funtów zostaje prawie podwojony przez Chevy Silverado EV holującego ten sam ładunek, jak wynika z rzeczywistego testu
Odkąd kontrowersyjny Tesla Cybertruck trafił w ręce konsumentów, został poddany szerokiej gamie testów i prób. Jeden z takich znaczących testów został przeprowadzony przez znanego YouTubera JerryRigEverything zeszłej zimy, gdzie przetestował zasięg Cybertrucka podczas holowania pojazdu o maksymalnej ładowności 11 000 funtów. Teraz YouTuber powtórzył ten sam test z Chevroletem Silverado EV https://www.chevrolet.com/electric/silverado-evi jeśli liczby są wiarygodne, Silverado EV pozostawia Cybertrucka w tyle, jeśli chodzi o zasięg holowania.
W poprzednim teście https://www.notebookcheck.net/Icy-Tesla-Cybertruck-towing-torture-test-tips-triple-digit-range-barely.794949.0.htmlcybertruck zdołał przejechać około 90 mil na pełnym akumulatorze podczas holowania 11 000 funtów ładunku Jerry'ego. Przekłada się to na wydajność około 0,838 mil/kWh. Należy jednak pamiętać, że test ten został przeprowadzony w środku zimy, co oczywiście nie sprzyjało maksymalizacji potencjalnego zasięgu. Oprócz zimnej pogody, opór aerodynamiczny przyczepy jest również prawdopodobnym winowajcą fatalnego zasięgu holowania Cybertrucka.
Chevrolet Silverado EV https://www.chevrolet.com/electric/silverado-ev użyty w ostatnim teście był wersją 4WT z certyfikowanym przez EPA zasięgiem 450 mil dzięki ogromnemu akumulatorowi o pojemności ponad 200 kWh - znacznie większym niż dwusilnikowy Cybetruck użyty we wcześniejszym filmie. Podczas holowania tego samego ładunku o masie 11 000 funtów, w tym elektrycznego Humvee Jerry'ego, Silverado EV osiągnął zasięg około 177 mil na pełnym akumulatorze, co daje wydajność około 0,7 mil/kWh, czyli prawie 12% mniej niż 0,838 mil/kWh Cybetruck. Co więcej, Jerry poinformował również, że hałas w kabinie podczas holowania ładunku był zauważalnie niższy w Silverado EV niż w Cybertruck.
Co ciekawe, Silverado EV https://www.chevrolet.com/electric/silverado-ev nie jest jedynym elektrycznym pickupem, który upokorzył Cybertrucka pod względem zasięgu. Podczas holowania tego samego ładunku, Rivian R1T osiągnął zasięg około 100 mil, podczas gdy Ford F150 Lightning pokonał około 130 mil. Można się tego spodziewać, ponieważ Cybertruck ma najniższą pojemność akumulatora wynoszącą zaledwie 123 kWh. Niezależnie od tego, testy te wyraźnie pokazują, że niezależnie od przyczyny, dwusilnikowy Cybertruck po prostu nie jest w stanie zapewnić wystarczającego zasięgu, aby można go było uznać za realną opcję dla osób, które holują na duże odległości.