Zepp Health, firma stojąca za marką smartwatchów Amazfit, ogłosiła na stronie https://www.prnewswire.com/news-releases/zepp-health-corporation-reports-fourth-quarter-and-full-year-2024-unaudited-financial-results-302412131.html wyniki finansowe za czwarty kwartał i cały rok 2024. Firma odnotowuje udane wprowadzenie na rynek T-Rex 3 we wrześniu, choć przyznaje, że sprzedaż była utrudniona przez problemy z dostawami.
W komunikacie prasowym wspomniano o "silnym rozpędzie" za niedawno wydanym Amazfit Active 2 podstawowy smartwatch. Ponadto zauważa, że Amazfit niedawno zwerbował olimpijską sprinterkę Gabby Thomas i zawodową tenisistkę Jasmine Polini do swojego zespołu ambasadorów sportowców.
W ogłoszeniu Zepp Health ujawnia również kilka szczegółów dotyczących swoich planów na rok 2025 i kolejne lata. Firma zwraca uwagę na swój ścisły związek z HYROX, zawodami fitness w pomieszczeniach, z wieloma smartwatchami Amazfit, takimi jak Balance(obecnie 149,99 USD w Amazon) oferuje tryb wyścigu HYROX. Zgodnie z tą informacją, więcej produktów i funkcji związanych z HYROX jest w drodze. Niestety, na tym etapie nie są znane żadne dalsze szczegóły.
Firma zasugerowała również możliwe postępy w zakresie sztucznej inteligencji, wskazując na integrację OpenAI 4.5. OpenAI jest obecnie używane w narzędziu Food Log w aplikacji Zepp, które zostało niedawno udostępnione większej liczbie użytkowników w Europie i Ameryce Północnej. Zepp Health wskazuje również, że rozważa wykorzystanie DeepSeek AI w celu zmniejszenia związanych z tym kosztów bieżących. Wreszcie, oświadczenie wspomina o nadchodzącym smartwatchu Amazfit Bip 6który może zostać wprowadzony na rynek do końca marca 2025 roku.