Zwiastun GTA VI bije rekordy YouTube: 100 milionów wyświetleń w 34 godziny
Deweloper i wydawca Rockstar Games opublikował niedawno pierwszy pełny zwiastun GTA VI i spotkał się on z ogromnym odzewem. W ciągu zaledwie 34 godzin zwiastun obejrzano ponad 100 milionów razy.
Żadna inna zawartość na Zachodzie nigdy wcześniej tego nie osiągnęła. Pobiło to praktycznie wszystkie rekordy dnia premiery dla filmów wideo z jednym wyjątkiem, a raczej dwoma: Południowokoreański boysband "Bangtan Sonyeondan" ("Bulletproof Boy Scouts" w języku angielskim) wydał w przeszłości dwie piosenki, a zwiastun GTA VI nie pobił jeszcze ich rekordu. Ich piosenka "Dynamite" zebrała około 101,1 miliona wyświetleń 24 godziny po premierze w sierpniu 2020 roku. Zespół był w stanie przekroczyć tę liczbę rok później z utworem "Butter", osiągając 108 milionów wyświetleń.
Oznacza to, że zwiastun GTA zajmuje obecnie dominujące trzecie miejsce, które wcześniej zajmował inny zespół K-pop, Blackpink, który w czerwcu 2020 roku uzyskał 86,3 miliona wyświetleń
Niektórzy twierdzą, że Rockstar mógł nawet osiągnąć szczyt YouTube, ponieważ pojawiły się pewne trudności, które mogły kosztować zwiastun kilka wyświetleń. Z jednej strony wydawca został zmuszony do uruchomienia zwiastuna w nieodpowiednim momencie z powodu wycieku. Z drugiej strony, teledyski zespołów można znaleźć tylko na YouTube, podczas gdy widzowie zwiastuna GTA mają alternatywne opcje oglądania na innych platformach, takich jak Gamespot (17 milionów wyświetleń) i IGN (3 miliony wyświetleń).
Źródło(a)
przez wccftech
Zdjęcie: Screenshot Trailer GTA VI