ważący 9000 funtów GMC Hummer EV został poddany testowi zasięgu na autostradzie przy prędkości 70 mph
Podczas gdy duża liczba potencjalnych nabywców samochodów elektrycznych na całym świecie martwi się głównie o wydajność swojego nowego pojazdu zasilanego bateriami, wielu klientów w USA preferuje bardzo praktyczne, ale i mało wydajne elektryczne pickupy, jak np Ford F-150 Lightning oraz GMC Hummer EV. Najnowszy test zasięgu na amerykańskiej autostradzie ilustruje teraz, ile mil może pokonać najcięższy z tych dużych pojazdów elektrycznych na jednym ładowaniu
Wyniki opublikowane przez InsideEVs są raczej pozytywnym zaskoczeniem, ponieważ Hummer EV był w stanie faktycznie przekroczyć swój łączny zasięg EPA wynoszący 329 mil w tym konkretnym teście zasięgu. Elektryczny pickup był prowadzony ze stałą prędkością 70 mph i optymalną temperaturą pomiędzy 70 a 78 stopni Fahrenheita, jedynie uporczywy wiatr mógł przeszkodzić w uzyskaniu jeszcze lepszego wyniku. Ostatecznie GMC Hummer EV zdołał przejechać 343 mile na jednym ładowaniu, czyli o 14 mil lub 4,3 procent więcej niż oficjalnie reklamowano
Jednak zużycie energii przez elektrycznego pickupa było nadal szalenie wysokie i wynosiło 1,6 mili na kWh, co oznacza, że gigantyczna bateria o pojemności 212 kWh jest głównym powodem szacownego zasięgu autostradowego Hummera EV przy prędkości 70 mph. Pomimo znacznej rozbieżności pomiędzy elektryczną ciężarówką a nastawionymi na wydajność samochodami elektrycznymi z dużo mniejszymi bateriami, GMC Hummer EV udowadnia, że nawet nienormalnie duże i ciężkie pojazdy mogą znaleźć swoje miejsce w nadchodzącej erze mobilności elektrycznej. W porównaniu ze zwykłym Hummerem z silnikami spalinowymi i zużyciem paliwa w świecie rzeczywistym na poziomie 10 MPG, a nawet mniej w niektórych przypadkach, elektryczny Hummer EV wydaje się prawdopodobnie nieco bardziej uzasadniony pod względem zrównoważonego rozwoju i kosztów operacyjnych.
Sprawdź pokrywę ciężarówki GLZSTAR kompatybilną z 2022 GMC Hummer EV na Amazon
Źródło(-a)
InsideEVs, Image: GMC